Monday 31 March 2014

Morning Sickness

Assalammualaikum..
Pagi ni aku betul-betul rasa morning sickness...
masuk-masuk je dalam kereta, baru jalan sikit. alih-alih rase tak sedap perut. rase nak muntah..
uwek uwek dalam kereta.Maritza pandang aku dengan muka confuse..
ggrrrrr..
seluar ni tekan perut ke? tapi perut pun belum ade lagi, seluar pun rase ok je..
takpe-takpe.betulkan seluar sikit. tarik ke atas perut...
rase loya still same.. ok, bertahan ok..perut lapar kot.

sampai ofis, cepat-cepat bancuh air. makan mee goreng.. baru makan beberapa sudu. pastu rase tak selera..
minum air sampai habis..
ish..perut rase tak selesa lagi ni..
gi toilet la.. on the way g toilet, nak uwek lagi...tahan-tahan..
sampai toilet...aku lepaskan segala rase..sampai berair-air mata aku.. tapi takde ape pun yang keluar...
ape ni? mainan emosi ke?
ok, cari minyak cap kapak, buat hidu-hidu..kotla boleh membantu..
rehat sekejap.

badan dah mula rasa sejuk-sejuk, rasa mengigil sikit-sikt..tekak mula tak sedap balik, rasa masin-masin, payau-payau..
ok, inilah dia permulaan morning sickness aku agaknya..huhuhu




No comments:

Post a Comment